مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 07:452021-10-27اقتصادي

آخرین وضعیت جایگاه های سوخت در خوزستان


مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی خوزستان با بیان این که بیش از 70 درصد جایگاه های سوخت استان فعال است، گفت: در 18 جایگاه سوخت در خوزستان می توان با کارت سوخت اقدام به سوخت گیری کرد.

- ایسنا/خوزستان مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی خوزستان با بیان این که بیش از 70 درصد جایگاه های سوخت استان فعال است، گفت: در 18 جایگاه سوخت در خوزستان می توان با کارت سوخت اقدام به سوخت گیری کرد.

نعمت الله نجفی در گفت وگو با ایسنا، در خصوص آخرین وضعیت جایگاه های توزیع سوخت در خوزستان اظهار کرد: هنوز وضعیت جایگاه های عرضه بنزین خوزستان به حالت عادی بازنگشته است.

وقتی مشکلی پیش می آید باید برای حل آن فرصت داده شود و ما نیز در تلاش هستیم تا مشکل را حل کنیم.

وی افزود: در حال حاضر بیش از 70 درصد جایگاه های سوخت خوزستان فعال است و در تلاش هستیم تا یکی یکی همه آن ها را وارد مدار کنیم.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی خوزستان گفت: تقریبا از همه پمپ بنزین ها و جایگاه های عرضه سوخت بازدید کرده ام و خوشبختانه مشکل خاصی در زمینه عرضه سوخت وجود ندارد.

نجفی ادامه داد: در حال حاضر در 18 جایگاه سوخت در خوزستان می توان با کارت سوخت اقدام به سوخت گیری کرد و امیدواریم تا پایان ظهر امروز، بتوانیم این تعداد را به 40 جایگاه برسانیم تا مردم بتوانند با کارت سوخت بنزین بزنند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت جایگاه های سوخت در خوزستان

آخرین وضعیت جایگاه های سوخت در خوزستان