مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 07:302021-10-27بين الملل

سخت گیری کنگره آمریکا به ارتش بعد از گزارش سرقت تسلیحات


گزارش بهت آور آسوشیتدپرس در ژوئن 2021، کنگره آمریکا را واداشت تا با مشکلات ساختاری که به سرقت بیش از 2000 قطعه سلاح گرم نظامی در دهه 2010 منجر شد، مقابله کند.

- گزارش بهت آور آسوشیتدپرس در ژوئن 2021، کنگره آمریکا را واداشت تا با مشکلات ساختاری که به سرقت بیش از 2000 قطعه سلاح گرم نظامی در دهه 2010 منجر شد، مقابله کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، براساس گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس، بیش از 2000 قطعه سلاح گرم نظامی از ارتش، تفنگدارن دریایی و نیروی هوایی ارتش آمریکا در دهه 2010 به سرقت رفته است و برخی از آنها در جرایم خشونت بار مورد استفاده قرار گرفته اند.

در واکنش به این تحولات، اعضای کنگره آمریکا در حال تنظیم مقررات سخت تری در داخل قانون اختیار دفاع ملی هستند تا شاخه های ارتش این موارد را گزارش کرده و از سرقت سلاح های گرم جلوگیری به عمل آورند.

انتظار می رود اعضای کنگره مذاکره کرده و اختلافاتشان را پیش از ارسال این لایحه برای جو بایدن، رییس جمهوری آمریکا حل و فصل کنند.

ژنرال مارک میلی، رییس ستاد مشترک ارتش آمریکا بعد از انتشار گزارش ژوئن گفت که وزارت دفاع آمریکا قصد ایجاد یک ثبات ساختاری را دارد تا جلوی سرقت سلاح های گرم را بگیرد.

با این حال، برخی از اعضای کنگره شک دارند که پنتاگون اقدام کافی صورت دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سخت گیری کنگره آمریکا به ارتش بعد از گزارش سرقت تسلیحات

سخت گیری کنگره آمریکا به ارتش بعد از گزارش سرقت تسلیحات