مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 06:352021-10-27اقتصادي

تاظهر امروز توزیع بنزین دولتی برقرار می شود


مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه اصفهان با اشاره به اینکه در حال حاضر 220 جایگاه سوخت استان با توزیع بنزین 3000 تومانی وارد مدار هستند، گفت: - ایسنا/اصفهان مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه اصفهان با اشاره به اینکه در حال حاضر 220 جایگاه سوخت استان با توزیع بنزین 3000 تومانی وارد مدار هستند، گفت: از امروز صبح یک به یک جایگاه های استان را به سامانه هوشمند سوخت متصل می کنیم تا مردم بتوانند از سهم بنزین کارت خود استفاده کنند.

حسین صادقیان در گفت و گو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت جایگاه های بنزین استان اصفهان، اظهار کرد: در حال حاضر از 340 جایگاه سوخت استان اصفهان، نزدیک 220 جایگاه فعال است.

وی افزود: تلمبه جایگاه های سوخت اصفهان با برندهای مختلف است و بعد از اتفاق روز گذشته به مرور جایگاه های سوخت وارد مدار شدند، البته طبیعی است که مردم در دریافت بنزین دچار نگرانی هستند.

مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه اصفهان تاکید کرد: اصفهان از لحاظ تامین و انتقال بنزین هیچ مشکل و کمبودی ندارد و مردم نباید هیچ نگرانی و استرسی داشته باشند و جایگاه های بنزین به مرور از امروز به شرایط عادی خود برمی گردد.

وی با تاکید بر اینکه در حال حاضر بنزین براساس نرخ 3000 تومان توزیع می شود، افزود: نفت گاز (گازوییل) نیز بر اساس نرخ 300 تومان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاظهر امروز توزیع بنزین دولتی برقرار می شود

تاظهر امروز توزیع بنزین دولتی برقرار می شود