مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 05:352021-10-27سياسي

شوشتر شهر کامل ایران لقب گرفت


مدیر پایگاه میراث جهانی شوشتر گفت: در اولین رویداد انتخاب شهر کامل ایران که توسط نشریه بین المللی ـ تخصصی 2A برگزار شد، شهر شوشتر در کنار یزد و ماسوله عنوان «شهر کامل» ایران را از آن خود کرد.

- ایسنا/خوزستان مدیر پایگاه میراث جهانی شوشتر گفت: در اولین رویداد انتخاب شهر کامل ایران که توسط نشریه بین المللی ـ تخصصی 2A برگزار شد، شهر شوشتر در کنار یزد و ماسوله عنوان شهر کامل ایران را از آن خود کرد.

محمدرضا بهادری با بیان این که نشریه بین المللی ـ تخصصی 2A در حوزه معماری و ساختمان فعالیت می کند، اظهارکرد: در اولین رویداد معرفی شهرهای کامل که به معرفی ظرفیت های نهفته و بالقوه شهرها در حوزه های میراث تاریخی، معماری مرمت شهری، بازآفرینی و … می پردازد، شوشتر توانست افتخار بزرگ عنوان شهر کامل را به خود اختصاص دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، او ادامه داد: در این رویداد بزرگ که با حضور چهره های ملی و بین المللی حوزه معماری و شهرسازی در در مرکز همایش های بین المللی سازمان اسناد و کتابخانه ملی تهران برگزار شد، شهر شوشتر در حوزه تاریخی و موزه ای در کنار یزد و ماسوله توانست عنوان شهر کامل را به خود اختصاص دهد.

مدیر پایگاه میراث جهانی شوشتر درباره عنوان شهر کامل با بیان این که این عنوان یک برند با اهمیت بسیار بالایی است گفت: وقتی شهری این عنوان را به د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شوشتر شهر کامل ایران لقب گرفت

شوشتر شهر کامل ایران لقب گرفت