مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 20:352021-10-26سياسي

آداب مطالبه حقوق شهروندی چیست؟/ راه های پیش پا افتاده ای که بَلَد نیستیم!


رسانه ای می تواند برای احقاق حقوق شهروندی تلاش کند تا برای شهروندان قابل اعتماد باشد؛ رسانه می تواند در عین بی طرفی امکاناتی را فراهم کند که یک شهروند نیاز داشته باشد.

- خبرگزاری فارس- گروه رسانه: بررسی طراز شهروند رسانه ای و نقش رسانه در تکوین و ارتقاء حقوق شهروندی از جمله مواردی است که این روزها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

در همین زمینه میزگردی به همت خبرگزای فارس، با حضور نرجس سلیمانی(کارشناس مسائل اجتماعی و عضو شورای اسلامی شهر تهران)، علیرضا داودی(کارشناس مسائل رسانه و علوم شناختی) و هادی البرزی (کارشناس-مجری) با همراهی برنامه ساعت بیست و چهار و یک دقیقه را چگونه می توان به هم پیوند داد؟ داودی: زمانی که صحبت از رسانه می کنیم همان تعریف سنتی و همیشگی مدنظرمان است، یعنی قاعدتاً باید یک طرف آن تولید کننده و انتقال دهنده پیام و در طرف دیگر باید دریافت کننده پیام وجود داشته باشد.

زمانی که صحبت از شهروند می کنیم قاعدتاً همزمان از تولید کننده پیام و مصرف کننده پیام هم صحبت می کنیم.

اما اینجا نکته مهمی وجود دارد؛ تولیدکننده پیام خیلی وقت ها خودش بیرون پیام ایستاده و یک پیام را به بهانه ها و موضوعاتی تولید می کند، یک موقع هست که خودش به عنوان یک سوژه در حال تولید خودش در حوزه رسانه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آداب مطالبه حقوق شهروندی چیست؟/ راه های پیش پا افتاده ای که بَلَد نیستیم!

آداب مطالبه حقوق شهروندی چیست؟/ راه های پیش پا افتاده ای که بَلَد نیستیم!