مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 12:352021-10-26اجتماعي

شیوع کرونا انقلابی در آموزش و پرورش رقم زد


معاون آموزش ابتدایی آموزش وپرورش فارس تصریح کرد: انقلاب آموزشی شکل گرفته در دوران کرونا تحولات جدیدی را در آموزش و پرورش رقم زد.

- ایسنا/فارس معاون آموزش ابتدایی آموزش وپرورش فارس تصریح کرد: انقلاب آموزشی شکل گرفته در دوران کرونا تحولات جدیدی را در آموزش و پرورش رقم زد.

محمد فیاض پور سه شنبه چهارم آبانماه در دیدار با گروه های آموزشی ابتدایی اداره کل و نواحی چهارگانه شیراز، از کارشناسان تکنولوژی به عنوان نوآوران و فن آوران آموزشی یاد کرد که در دوران همه گیری بیماری کرونا خوش درخشیدند.

او انقلاب انجام شده در این حوزه که به واسطه همت، تلاش و برنامه ریزی مطلوب به سرعت ایجاد و در حال تکامل است را ارزشمند قلمداد و اضافه کرد: روش های سنتی دیگر جوابگوی نیاز دانش آموزان ما نیست و باید آموزش و پرورش خود را بازسازی و نوسازی می کرد.

فیاض پور همچنین برگزاری کارگاه های آموزشی مختلف مانند دوره اسکرچ، تربیت مدرسان میانی تولید محتوای الکترونیکی و آموزشی، ارتقا سواد ریاضی، تدوین درسنامه های مختلف که به تایید وزارت رسیده و .

را از اقدامات ارزشمند عنوان کرد.

باصری، رییس اداره تکنولوژی و گروه های آموزشی استان فارس نیز در این دیدار ضمن ارائه گزارش کار و برشمردن اهداف و برنامه های سال تحصیلی جاری به ایجاد اتاق فکر برنامه های تکنولوژی و گر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیوع کرونا انقلابی در آموزش و پرورش رقم زد

شیوع کرونا انقلابی در آموزش و پرورش رقم زد