مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 12:152021-10-26اقتصادي

سرمایه گذاری در نفت، گاز و پتروشیمی مزیت رقابتی آن را تقویت می کند


نفت، گاز و پتروشیمی مزیت رقابتی کشور ماست و سرمایه گذاری در بخش های بالادستی و پایین دستی این صنعت، مزیت رقابتی آن را تقویت می کند.

- اخبار شرکتها؛ به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی کامل تری سرمایه گذاری صورت گیرد.

صیدی گفت: بانک ها برای ایجاد ظرفیت تامین مالی سالانه 5 تا 7 میلیارد دلار، کنسرسیوم تشکیل داده اند تا سالانه 4 تا 5 میلیون تن به ظرفیت تولید محصولات پتروشیمی افزوده شود.

وی اظهار کرد: بانک صادرات ایران سال گذشته 40 هزار میلیارد تومان اعتبار ایجاد کرد و در سال جاری نیز تاکنون 38 هزار میلیارد تومان اعتبار ایجاد کرده و امکان ایجاد 80 تا 100 هزار میلیارد تومان اعتبار تا پایان سال نیز وجود دارد که بخشی از آن در قالب اعتبارات اسنادی و بخشی در قالب تسهیلات خواهد بود.

مدیرعامل بانک صادرات ایران در اولین روز از برگزاری این نمایشگاه، ضمن بازدید از غرفه های شرکت های بزرگ پتروشیمی، میزبان مدیران شرکت ها و مسئولان کشوری در غرفه بانک صادرات ایران بود.

حجت اله صیدی، در حاشیه بازدید سعید محمد، مشاور رییس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی از غرفه بانک صادرات ایران با وی دیدار و بر سرمایه گذاری بانک در حوزه های مختلف صنعت از جمله معدن، نفت، گاز و پتروشیمی تاکید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاری در نفت، گاز و پتروشیمی مزیت رقابتی آن را تقویت می کند

سرمایه گذاری در نفت، گاز و پتروشیمی مزیت رقابتی آن را تقویت می کند