مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 12:052021-10-26دانش

حضور تدریجی دانشجویان در دانشگاه یاسوج


احمد عریان، رییس دانشگاه یاسوج در گفتگو با خبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو، با اشاره به مصوبه اخیرا ستاد ملی مبارزه با کرونا در خصوص ضرروت آغاز تداوم آموزش های مجازی در دانشگاه ها گفت: - رییس دانشگاه یاسوج با اشاره به مصوبه ستاد ملی مبارزه کرونا درباره وضعیت بازگشایی دانشگاه ها، از حضور تدریجی دانشجویان در دانشگاه خبر داد.

احمد عریان، رییس دانشگاه یاسوج در گفتگو با خبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو، با اشاره به مصوبه اخیرا ستاد ملی مبارزه با کرونا در خصوص ضرروت آغاز تداوم آموزش های مجازی در دانشگاه ها گفت: در مرحله اول دانشجویان تحصیلات تکمیلی به تدریج با رعایت پروتکل‎های بهداشتی حضور خواهند داشت.

عریان مطرح کرد: با توجه به اینکه برخی از شهرستان های استان کهگیلویه و بویر احمد هنوز در وضعیت نارنجی است بنابراین حضور فیزیکی دانشجویان در دانشگاه بستگی به شرایط شهر آن ها دارد.

رییس دانشگاه یاسوج تاکید کرد: نحوه حضور دانشجویان در دانشگاه به شورای مدیریت آموزش عالی استان ها واگذار شده است در این راستا، با توجه به برگزاری جلسات متعدد تصمیم گیری شد دانشجویانی که در ترم آخر به سر می بردند و قرار است فارغ التحصیل شودند به صورت تدریجی در دانشگاه حضور داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور تدریجی دانشجویان در دانشگاه یاسوج

حضور تدریجی دانشجویان در دانشگاه یاسوج