مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 11:502021-10-26سياسي

شناخت مسلمانان از یکدیگر عامل قوام وحدت اسلامی است


گزارش گروه استان های خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام عبد الکریم بی آزار شیرازی روز سه شنبه در مراسم بزرگداشت هفته وحدت در دانشگاه کردستان اظهار داشت: - رییس دانشگاه مذاهب اسلامی کشور گفت: وحدت در بین مسلمانان به آسانی به دست نیامده است و برای ادامه آن باید مسلمانان از یکدیگر شناخت کافی داشته باشند.

گزارش گروه استان های خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام عبد الکریم بی آزار شیرازی روز سه شنبه در مراسم بزرگداشت هفته وحدت در دانشگاه کردستان اظهار داشت: کردستانی ها همواره عاشق پیامبر(ص) و اهل بیت عصمت و طهارت(ع) بوده اند.

وی با بیان اینکه شناخت یکدگیر و آشنایی با مقدسات هم توسط مسلمانان باعث تقویت وحدت می شود، افزود: شیعه و سنی هیچگاه مقابل هم نبوده و نیستند و همه مسلمانان پیرو پیامبر و دوستدار ائمه اطهار (ع) هستند.

رییس دانشگاه مذاهب اسلامی به مهمترین مسائل دست یابی به وحدت اشاره و اظهار داشت: توحید و اعتقاد به آن، رسالت، امامت، اخلاق و احکام عملی مسائل مهمی هستند که برای دستیابی به وحدت باید به آنها توجه کرد.

رییس نهاد رهبری در دانشگاه کردستان هم با تبریک ماه مولود و هفته وحدت بیان داشت: مردم استان کردستان عشق و ارادت به رسول اکرم (ص) و اهل بیت (ع) را در ماه ربیع الاول به بهترین شکل ممکن نشان دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناخت مسلمانان از یکدیگر عامل قوام وحدت اسلامی است

شناخت مسلمانان از یکدیگر عامل قوام وحدت اسلامی است