مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 11:502021-10-26سياسي

بازدید مسئولان حرم بانوی کرامت از دفتر خبرگزاری فارس در قم


مدیر روابط عمومی و تبلیغات و رییس اداره اطلاع رسانی و تشریفات حرم بانوی کرامت در آستانه سالروز ورود حضرت معصومه(س) به قم، به منظور تجلیل از خبرنگاران فارس، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام محسن آمره مدیر روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس بانوی کرامت در آستانه سالروز ورود حضرت معصومه(س) به قم، به منظور افزایش تعاملات و همچنین تجلیل از زحمات خبرنگاران خبرگزاری فارس، در دفتر این خبرگزاری در استان قم حضور یافت و با مهدی تاجیک مدیر فارس در قم گفت وگو کرد.

آمره با اشاره به اینکه آستان مقدس همیشه به دنبال ارتقای ارتباط خود با اصحاب رسانه است، اظهار کرد: امیدواریم با مشارکت اهالی رسانه بتوانیم در انعکاس برنامه ها و ظرفیت های آستان مقدس اقدامات مطلوب را دنبال کنیم.

وی ضمن تقدیر از همراهی های خبرگزاری فارس با آستان مقدس عنوان کرد: خادمی حرم حضرت معصومه(س) فقط به حضور در آستان مقدس ختم نمی شود بلکه هر فردی در هر مکان و مسئولیتی می تواند به کریمه اهل بیت(س) خدمت کند.

مدیر روابط عمومی و تبلیغات حرم بانوی کرامت با تاکید بر اینکه آستان مقدس به مناسبت سالروز ورود حضرت معصومه(س) برنامه های مختلفی را در دستور کار خود قرار داده است، تصریح کرد: بزرگداشت ایام معصومیه و روز قم فقط به آستان مقدس محدود نمی شود و همه دستگاه ها، نهاد ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید مسئولان حرم بانوی کرامت از دفتر خبرگزاری فارس در قم

بازدید مسئولان حرم بانوی کرامت از دفتر خبرگزاری فارس در قم