مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 11:052021-10-26اقتصادي

تاکید وزیر خارجه ترکمنستان بر توسعه روابط تجاری و افزایش حجم مبادلات تجاری با ایران


وزیر خارجه ترکمنستان با بیان اینکه طی امروز و فردا کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و آذربایجان در تهران برگزار می شود، گفت: امیدواریم در جریان این مذاکرات به نتایج خوبی دست پیدا کنیم.

- وزیر خارجه ترکمنستان با بیان اینکه طی امروز و فردا کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و آذربایجان در تهران برگزار می شود، گفت: امیدواریم در جریان این مذاکرات به نتایج خوبی دست پیدا کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ظهر روز سه شنبه رشید مردوف، وزیر خارجه ترکمنستان بعد از گفت وگوی دو ساعته با همتای ایرانی خود در تهران در یک نشست مطبوعاتی مشترک با امیرعبداللهیان با بیان اینکه در جلسه امروز در مورد مسائل مختلف از جمله مسائل کنسولی صحبت کردیم گفت: هر دو کشور در توسعه روابط تجاری و افزایش حجم مبادلات تجاری بین دو کشور تاکید دارند و در این زمینه گفت و گوهای خوبی انجام دادیم.

وی همچنین با بیان اینکه دو کشور توافق کردند که در حوزه انرژی، ترانزیت و همچنین آب همکاری های خود را گسترش دهند گفت: ما برای گسترش این همکاری ها و اجرایی کردن توافقات صورت گرفته در جریان رایزنی بین روسای جمهور دو کشور آمادگی داریم.

وی همچنین با بیان اینکه امروز و فردا کمیسیون مشترک اقتصادی بین دو کشور در تهران برگزار می شود گفت: امیدواریم در جریان این مذاکرات به نتایج خوبی دست پیدا کنیم و در راس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید وزیر خارجه ترکمنستان بر توسعه روابط تجاری و افزایش حجم مبادلات تجاری با ایران

تاکید وزیر خارجه ترکمنستان بر توسعه روابط تجاری و افزایش حجم مبادلات تجاری با ایران