مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 08:352021-10-26پزشكي

مخالفت پزشکان اطفال بیمارستان اکبر مشهد با بازگشایی مدارس


رییس بخش مراقبت های ویژه کودکان بیمارستان تخصصی کودکان اکبر مشهد گفت: طی نشستی که روز گذشته برگزار شد، اساتید گروه کودکان بیمارستان فوق تخصصی کودکان اکبر مشهد تاکید داشتند که مدارس تا اطلاع ثانوی بازگشایی نشود چون علاوه بر اوج گیری مجدد بیماری کرونا، - ایسنا/خراسان رضوی رییس بخش مراقبت های ویژه کودکان بیمارستان تخصصی کودکان اکبر مشهد گفت: طی نشستی که روز گذشته برگزار شد، اساتید گروه کودکان بیمارستان فوق تخصصی کودکان اکبر مشهد تاکید داشتند که مدارس تا اطلاع ثانوی بازگشایی نشود چون علاوه بر اوج گیری مجدد بیماری کرونا، ویروس های آنفلوآنزا و سرماخوردگی زمستانی نیز شیوع پیدا خواهد کرد.

دکتر غلامرضا خادمی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به طرح بازگشایی مدارس بیان کرد: اکنون علاوه بر شیوع ویروس کرونا که اخیرا در موج پنجم داشتیم و البته هنوز هم خطرش وجود دارد، ویروس آنفلوآنزا هم در جامعه شیوع پیدا کرده و در موقعیتی نیستیم که بخواهیم مدارس را باز کنیم.

خطر اوج گیری مجدد کرونا، شیوع ویروس آنفلوآنزا و سرماخوردگی های فصل سرما به ما می گوید که نباید در این زمان کودکان به مدرسه بروند.

وی تاکید کرد: بر همین اساس اساتید گروه کودکان بیمارستان فوق تخصصی کودکان اکبر مشهد طی نشستی در روز دوشنبه جمعا تاکید داشتند که این هشدار را به مسئ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخالفت پزشکان اطفال بیمارستان اکبر مشهد با بازگشایی مدارس

مخالفت پزشکان اطفال بیمارستان اکبر مشهد با بازگشایی مدارس