مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 07:552021-10-26سياسي

طالبان از سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی استقبال کرد


سخنگوی طالبان با انتشار پیامی از سخنان آیت الله العظمی خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در قبال وحدت شیعه و سنی استقبال کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمد نعیم سخنگوی طالبان با انتشار پیامی در توییتر اعلام کرد که این گروه از سخنان آیت الله علی خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در قبال وحدت اهل تسنن و تشیع، استقبال می کند.

وی در همین رابطه در توییترش نوشت: امارت اسلامی از سخنان رهبر جمهوری اسلامی ایران حضرت آیت الله خامنه ای که خواستار اتحاد بیشتر شیعیان و سنی ها در افغانستان شدند استقبال می کند.

محمد نعیم در ادامه نوشت که افغان با اتحاد هر چه بیشتر در مقابل توطئه ها ایستادگی و آنها را خنثی خواهند کرد.

پیشتر و در همین رابطه حضرت آیت الله خامنه ای در دیدار با مهمانان کنفرانس وحدت اسلامی، علت تاکیدهای مکرر بر مسئله وحدت را فاصله زیاد بین مذاهب و تلاش های جدی دشمنان برای افزایش فاصله ها خواندند و گفته بودند که امروز کلمه شیعه و سنّی در ادبیات سیاسی آمریکایی ها هم وارد شده در حالی که آنها با اصل اسلام مخالف و دشمن هستند.

ایشان در ادامه خاطرنشان کردند: انفجارهای تاسف بار و گریه آور اخیر در مساجد افغانستان علیه مردم مسلمان و نمازگزار از جمله همین حوادث است که به دست داعش انجام شد و آمریکایی ها صراحتا بیان کرده بودند ما داعش را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طالبان از سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی استقبال کرد

طالبان از سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی استقبال کرد