مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 13:252021-10-25سياسي

سامانه استعدادیابی مدیران صالح کارآمد (امصاک) رونمایی شد


مراسم رونمایی از سامانه استعدادیابی مدیران صالح کارآمد (امصاک) روز دوشنبه سوم آبان ماه در سازمان اقتصادی کوثر برگزار شد.

- سامانه استعدادیابی مدیران صالح کارآمد (امصاک) رونمایی شد مراسم رونمایی از سامانه استعدادیابی مدیران صالح کارآمد (امصاک) روز دوشنبه سوم آبان ماه در سازمان اقتصادی کوثر برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در این مراسم با اشاره به سرمایه گذاری کشورهای توسعه یافته در حوزه فناوری گفت: در روایت های دینی ما دستورالعمل هایی برای گزینش حاکمان وضع شده است که اصول آن در برخی بخش ها رعایت نمی شود اما لازم است برای اصلاح امور دلایل مستند وجود داشته باشد و انتخاب مدیر کارآمد بر اساس اصل شفافیت صورت گیرد.

معاون رییس جمهور با اشاره به اهداف رونمایی سامانه امصاک گفت: دلیل ایجاد این سامانه، نظام ارزیابی نبوده است و سابق بر این اقداماتی برای شایسته گزینی مدیران وضع شده است اما با توجه به دستورالعمل ها آثار آن را در جامعه مشاهده نمی کردیم اما با راه اندازی این سامانه می توان نتایج را در دستگاه های مختلف مشاهده کرد.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به تأکید رییس جمهور برای انتخاب مدیران بر اساس شایسته سالاری، عنوان کرد: رییس جمهو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامانه استعدادیابی مدیران صالح کارآمد (امصاک) رونمایی شد

سامانه استعدادیابی مدیران صالح کارآمد (امصاک) رونمایی شد