مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 09:402021-10-25سياسي

برپایی هرگونه تجمع در بندرعباس بدون مجوز مرکز بهداشت ممنوع است


معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری شهرستان بندرعباس گفت: برگزاری هرگونه مراسم در شهرستان باید با مجوز مرکز بهداشت باشد و برپایی هرگونه تجمع بدون مجوز مرکز بهداشت ممنوع است.

- ایسنا/هرمزگان معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری شهرستان بندرعباس گفت: برگزاری هرگونه مراسم در شهرستان باید با مجوز مرکز بهداشت باشد و برپایی هرگونه تجمع بدون مجوز مرکز بهداشت ممنوع است.

فرزاد ابراهیمی در گفت و گو با ایسنا، افزود: با توجه به تزریق واکسن در بین شهروندان از میزان این بیماری کمتر شده است اما توصیه می شود کسانی که تاکنون اقدام به تزریق واکسن نکرده اند هرچه سریعتر واکسینه شوند تا با افزایش پوشش واکسیناسیون شاهد کمتر شدن این بیماری باشیم.

معاون سیاسی وامنیتی فرمانداری شهرستان بندرعباس اظهار کرد: تمامی دست اندرکاران و شهروندان باید تلاش کنند که چرخه انتقال بیماری کم و کمتر شود و تنها راه تحقق این موضوع، رعایت موازین بهداشتی است.

معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری شهرستان بندرعباس با اشاره برگزاری مراسمات در سطح شهرستان عنوان کرد: برگزاری هرگونه مراسم در شهرستان باید با مجوز مرکز بهداشت باشد و برپایی هرگونه تجمع بدون مجوز مرکز بهداشت ممنوع است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی هرگونه تجمع در بندرعباس بدون مجوز مرکز بهداشت ممنوع است

برپایی هرگونه تجمع در بندرعباس بدون مجوز مرکز بهداشت ممنوع است