مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 08:402021-10-25بين الملل

زمین برای آیندگان بیگانه خواهد شد


کارشناسان تاکید کرده اند که اگر نتوانیم اهداف توافق نامه پاریس را برآورده کنیم، بسیاری از مناطق روی زمین به شدت تغییر می کنند و برای زندگی در سال 2500 بسیار گرم خواهند شد.

- ایسنا/خراسان رضوی کارشناسان تاکید کرده اند که اگر نتوانیم اهداف توافق نامه پاریس را برآورده کنیم، بسیاری از مناطق روی زمین به شدت تغییر می کنند و برای زندگی در سال 2500 بسیار گرم خواهند شد.

آنان همچنین استدلال کرده اند که پیش بینی تغییرات آب وهوا باید بسیار فراتر از معیار سال 2100 باشد زیرا این موضوع درک ما از آنچه باید اکنون انجام شود را بهبود می بخشد.

به نقل از ویفروم، گروهی از دانشمندان بر این باورند که گرم شدن کره زمین تا زمانی که میزان انتشار دی اکسیدکربن به میزان قابل توجهی کاهش نیابد، باعث بایرشدن جنگل های آمازون و بسیاری از مناطق زمین خواهد شد.

کریستوفر لیون، محقق دانشگاه مک گیل می گوید: ما باید زمینی را که احتمالا فرزندان و نوه های ما با آن روبرو می شوند را تصور کنیم و آنچه را که اکنون می توانیم انجام دهیم، تا برای آنان عادلانه و قابل زندگی باشد، زیرا اگر نتوانیم اهداف توافق نامه پاریس را برآورده کنیم و میزان انتشار گازهای گلخانه ای همچنان افزایش یابد، بسیاری از نقاط جهان به طور چشمگیری تغییر خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمین برای آیندگان بیگانه خواهد شد

زمین برای آیندگان بیگانه خواهد شد