مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 08:352021-10-25سياسي

پاکمهر: سفرهای استانی رییس جمهور موجی از امید را در دل مردم ایجاد کرد


نماینده مردم بجنورد مردم در مجلس گفت: دولت فعلی برخلاف دولت قبل که به دور از میدان و فضای جامعه کارها را پیگیری می کرد با انجام سفرهای استانی و حضور در میان مردم مشکلات آنها را رصد می کند که این مسئله موجب ایجاد امید در میان مردم می شود.

- سید محمد پاکمهر نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به سفرهای استانی رییس جمهور گفت: سفرهای استانی رییس جمهور و حضور وی در میان مردم موجب امیدآفرینی در جامعه می شود.

وی افزود: دولت قبل به دور از فضای جامعه مسائل را دنبال می کرد که این مسأله موجبات دلخوری و ناراحتی مردم را فراهم کرده بود و حضور مقامات اجرایی در این دولت در میان مردم موجی از امید را در جامعه ایجاد کرده است.

نماینده مردم بجنورد مردم در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: بخشی از مشکلات مردم مربوط به همین حضور یا عدم حضور مسئولان در بطن جامعه است که صرف خود حضور و شنیدن مشکلات مردم و آشنایی بدون واسطه با این مسائل بخشی از مشکل را حل می کند.

پاکمهر خاطرنشان کرد: حضور مقامات ارشد اجرایی در میان مردم باعث می شود تا بدون هیچ واسطه ای در جریان مشکلات قرار بگیرند و بتوانند با داشتن تصویر دقیقی از جامعه تصمیمات بهتری را برای رفع مشکلات اتخاذ کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاکمهر: سفرهای استانی رییس جمهور موجی از امید را در دل مردم ایجاد کرد

پاکمهر: سفرهای استانی رییس جمهور موجی از امید را در دل مردم ایجاد کرد