مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 07:552021-10-25پزشكي

دستور جدید وزیر بهداشت در خصوص اسکان دانشجویان خوابگاهی در شرایط کرونایی


وزیر بهداشت از تدوین دستورالعمل جدید اسکان دانشجویان در خوابگاه ها در شرایط کرونای خبر داد و گفت:بر اساس این دستورالعمل اگر دانشجویان گرفتار بیماری کرونا شوند اتاق ایزوله ای برای آنها در نظر گرفته می شود.

- وزیر بهداشت از تدوین دستورالعمل جدید اسکان دانشجویان در خوابگاه ها در شرایط کرونای خبر داد و گفت:بر اساس این دستورالعمل اگر دانشجویان گرفتار بیماری کرونا شوند اتاق ایزوله ای برای آنها در نظر گرفته می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر بهرام عین اللهی وزیر بهداشت در بازدید از خوابگاه های دانشجویی دختران و پسران دانشگاه علوم پزشکی تهران بر اولویت داشتن رفع مشکلات خوابگاهی دانشجویان علوم پزشکی تاکید و گفت: در بازدیدهای انجام شده مشکلات عمده ای در وضعیت خوابگاه های دانشجویان دختر و پسر دانشگاه علوم پزشکی تهران دیده شد که دانشجویان از این بابت و به دلیل نبود رسیدگی به مشکلات خوابگاهی خود شکایاتی داشتند.

از اولویت های دولت سیزدهم رفع مشکلات مردم به خصوص دانشجویان به عنوان قشر فرهیخته و نخبه کشور است که ما نیز تلاش خود را برای رفع مشکلات دانشجویان به کار خواهیم بست.

وی با بیان این که رفع مشکلات خوابگاهی دانشجویان برای ما جزء اولویت ها است، ابراز کرد: در بازدیدی که داشتیم، مشکلات خوابگاهی دانشجویان را از نزدیک مشاهده کردیم،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستور جدید وزیر بهداشت در خصوص اسکان دانشجویان خوابگاهی در شرایط کرونایی

دستور جدید وزیر بهداشت در خصوص اسکان دانشجویان خوابگاهی در شرایط کرونایی