مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 07:502021-10-25اجتماعي

لزوم تعامل واحد قرآنی آموزش و پرورش و دارالقرآن ها


کازرون_ مدیر آموزش و پرورش کازرون تعامل واحد قرآنی این اداره با دارالقرآن ها و موسسات آموزشی را موجب توسعه و ترویج فعالیت های قرآنی عنوان کرد.

- ، امیرحسین جمشیدی صبح دوشنبه در جلسه هماهنگی فعالیت های قرآنی و آماده سازی مقدمات مسابقات قرآن و معارف اسلامی دانش آموزان، با حضور معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش کازرون، معاون پرورشی و تربیت بدنی و مدیران دارالقرآن ها و مؤسسات قرآنی، هدف از برگزاری این جلسه را ایجاد وحدت رویه و هماهنگی در اجرای برنامه ها و زمینه سازی مقدمات لازم جهت هر چه باکیفیت تر برگزار نمودن مسابقات قرآن و معارف اسلامی دانش آموزان عنوان کرد.

معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش کازرون با اشاره به فعالیت های چشمگیر دارالقرآن ها و مؤسسات قرآنی در سطح کازرون و تقدیر از زحمات و فعالیت های خوب صندوق قرآنی غدیر این اداره، اظهار داشت: اگر فعالیت های قرآنی این مراکز با فعالیت های واحد قرآنی آموزش و پرورش متمرکز شود، با هم افزایی نتایج درخشان تری از دانش آموزان شهرستان در سطح استان و کشور شاهد خواهیم بود.

وی با بیان اینکه اگر دانش آموزان از لحاظ اعتقادی تقویت شوند، در امور آموزشی هم پیشرفت شأن محسوس تر خواهد بود، افزود: با توجه به کمبود نیروی متخصص قرآنی در آموزش و پرورش، با تشکیل کارگروه تخصصی و برگزاری جلسات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تعامل واحد قرآنی آموزش و پرورش و دارالقرآن ها

لزوم تعامل واحد قرآنی آموزش و پرورش و دارالقرآن ها