مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 07:302021-10-25بين الملل

فرانسه با موفقیت یک ماهواره ارتباطی نظامی را پرتاب کرد


فرانسه با موفقیت یک ماهواره ارتباطی نظامی پیشرفته را که به نیروهای مسلح این کشور در سراسر جهان اجازه می دهد تا با هم به صورت ایمن و سریع در ارتباط باشند، - فرانسه با موفقیت یک ماهواره ارتباطی نظامی پیشرفته را که به نیروهای مسلح این کشور در سراسر جهان اجازه می دهد تا با هم به صورت ایمن و سریع در ارتباط باشند، در مدار قرار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از شبکه خبری فرانس 24، پاریس فرماندهی نیروی فضایی خود را در ژوییه 2019 و در بحبوحه نگرانی از این مساله که کشورهای رقیب به سرعت دارند بر روی فناوری فضایی سرمایه گذاری می کنند، ایجاد کرد.

سخنگوی نیروی هوا – فضای فرانسه گفت: این ماهواره ارتباطی با هدف مقاومت در برابر تهاجم دشمن از زمین و هوا و همچنین مداخله های دشمن در مدار قرار گرفته است.

راکت آریان 5 ماهواره Syracuse 4A را اواخر روز شنبه از منطقه کورو واقع در گویان فرانسه به فضا پرتاب کرد و این عملیات پس از پرتاب، 38 دقیقه و 41 ثانیه به طول انجامید.

این ماهواره می تواند محیط پیرامونش را مورد بررسی قرار داده و در صورت بروز حمله، از مهلکه بگریزد.

شرکت آریان اسپیس که این پرتاب را انجام داده، می گوید: به یمن تجهیزات پیشرفته هوا – فضایی فرانسه این ماهواره مقاومت بالا در مقابله و مواجهه با روش های ایجاد اختلالات شدید را تضمین می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرانسه با موفقیت یک ماهواره ارتباطی نظامی را پرتاب کرد

فرانسه با موفقیت یک ماهواره ارتباطی نظامی را پرتاب کرد