مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 07:252021-10-25بين الملل

تاکید رییس جمهوری کره جنوبی به تلاش نهایی برای مذاکره با پیونگ یانگ


پس از آنکه پیونگ یانگ با از سرگیری آزمایشات تسلیحاتی خود مخالفتش را ابراز کرد، رییس جمهوری کره جنوبی امروز (دوشنبه) تاکید کرد تا پایان دوره ریاست جمهوری اش در مه 2022 به تلاش برای ترویج صلح با کره شمالی از طریق گفت وگو ادامه خواهد داد.

- پس از آنکه پیونگ یانگ با از سرگیری آزمایشات تسلیحاتی خود مخالفتش را ابراز کرد، رییس جمهوری کره جنوبی امروز (دوشنبه) تاکید کرد تا پایان دوره ریاست جمهوری اش در مه 2022 به تلاش برای ترویج صلح با کره شمالی از طریق گفت وگو ادامه خواهد داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، کره شمالی در حالی که سیلی از تسلیحات جدید را در هفته های اخیر آزمایش کرده، از واشنگتن و سئول نیز به خاطر آنچه که آن را خصومت و دشمنی نسبت به پیونگ یانگ می داند، انتقاد کرده است.

کارشناسان می گویند، اقدامات کره شمالی نشان می دهد که این کشور می خواهد دشمنانش تحریم های اقتصادی علیه آن را لغو کنند و کره شمالی را به عنوان یک کشور اتمی مشروع بپذیرند.

مون جائه-این، رییس جمهوری کره جنوبی در آخرین سخنرانی سیاسی اش در پارلمان گفت: تا آخرین روز از ریاست جمهوری ام به تلاش برای کمک به برقراری نظمی جدید برای صلح و رفاه در شبه جزیره کره از طریق گفت وگو و دیپلماسی ادامه خواهم داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید رییس جمهوری کره جنوبی به تلاش نهایی برای مذاکره با پیونگ یانگ

تاکید رییس جمهوری کره جنوبی به تلاش نهایی برای مذاکره با پیونگ یانگ