مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 07:052021-10-25اقتصادي

قصه پرغصه شفافیت واگذاری ها / مجریان قانونی که قانون را قبول ندارند!


رضا هوتی؛ موضوع شفافیت چندسالی است که به یکی از بحث های داغ محافل سیاسی اجتماعی ایران تبدیل شده است، اما زمانیکه حرف از خصوصی سازی زده می شود، - قصه پرغصه شفافیت واگذاری ها / مجریان قانونی که قانون را قبول ندارند! عدم شفافیت در فرایند های قبل، حین و بعد از واگذاری شرکت های مختلف و قائل نبودن دستگاه های دولتی و سازمان خصوصی سازی به شفافیت باعث شده است که اصلاهات کامل اکثر کارخانه هایی که به بخش خصوصی واگذار شده، پنهان یا با ذکر حداقلی از جزییات آن همراه باشد.

گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو - رضا هوتی؛ موضوع شفافیت چندسالی است که به یکی از بحث های داغ محافل سیاسی اجتماعی ایران تبدیل شده است، اما زمانیکه حرف از خصوصی سازی زده می شود، کمتر کسی ذهنش به سمت قانون شفافیت در واگذاری ها می رود.

غافل از اینکه مسئله ی کلیدی ابعاد گسترده تری دارد.

در طی این دو دهه واگذاری های مختلف که حاشیه ها و چالش های بسیاری بر سر تک تک آنان وجود دارد، مسئله شفافیت هر واگذاری و جزییات آن بسیار مورد توجه بوده است.

تا جایی که بعضاً بعد از چندین سال که از واگذاری شرکت می گذرد، تازه برخی اطلاعات فروش یا واگذاری و جزییات ریز آن، توسط سازمان خصوصی سازی اطلاع رسانی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قصه پرغصه شفافیت واگذاری ها / مجریان قانونی که قانون را قبول ندارند!

قصه پرغصه شفافیت واگذاری ها / مجریان قانونی که قانون را قبول ندارند!