مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آبان 1400 ساعت 06:302021-10-25ورزشي

اضافه شدن بازیکن استقلال به اردوی تیم ملی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، با توجه به لغو بازی مس رفسنجان شهرخودرو و همچنین انجام چهاربازی لیگ برتر در روز دوشنبه، یونس اکبرپور از تیم مس رفسنجان به همراه امیرعلی صادقی از استقلال و محمد خدابنده لو از ذوب آهن، - با تعامل کادرفنی تیم امید ایران با سه باشگاه استقلال، ذوب آهن اصفهان و مس رفسنجان، سه بازیکن از این سه تیم لیگ برتری، پس از پایان بازی هایشان در هفته دوم لیگ برتر به اردوی تیم امید در دوشنبه تاجیکستان اضافه می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، با توجه به لغو بازی مس رفسنجان شهرخودرو و همچنین انجام چهاربازی لیگ برتر در روز دوشنبه، یونس اکبرپور از تیم مس رفسنجان به همراه امیرعلی صادقی از استقلال و محمد خدابنده لو از ذوب آهن، این سه بازیکن بامداد سه شنبه تهران را به مقصد دوشنبه ترک می کنند.

با تعامل ویژه کادرفنی تیم ملی زیر23 سال با باشگاههای لیگ برتری، این سه بازیکن برای انجام بازیهای لیگ برتر در هفته دوم در اختیار باشگاهها بودند تا منافع باشگاهها هم تامین شود که البته در این میان یک بازی هم لغو شد.

طبیعتا این سه بازیکن به بازی تیم ملی زیر23 سال مقابل نپال که امروز برگزار می شود نمی رسند اما در صورت صلاحدید کادر فنی فرصت بازی در دو بازی مقابل لبنان و تاجیکستان را خواهند داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اضافه شدن بازیکن استقلال به اردوی تیم ملی

اضافه شدن بازیکن استقلال به اردوی تیم ملی