مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آبان 1400 ساعت 18:252021-10-24سياسي

گره گشایی از مشکلات آزادگان و ایثارگران استان بوشهر دنبال شود


نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس با بیان اینکه مسئولان باید قدر آزادگان و ایثارگران را بدانند، گفت: هر کس در هر مسئولیتی وظیفه دارد در مسیر خدمت به آزادگان گام بردارد.

- ، عبدالکریم جمیری عصر یکشنبه در اجتماع آزادگان بوشهر که همزمان با سالروز ولادت پیامبر گرامی اسلام (ص) و حضرت امام صادق علیه السلام برگزار شد اظهار داشت: امام عزیزمان فرمودند اگر من نبودم و اسرا برگشتند بگویید خمینی سلام شما را رساند، این نشان از عظمت و بزرگی راهی است که شما آزادگان عزیز پیمودید.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی افزود: آن افتخاری که شما آزادگان گرانقدر، شهدای معظم، جانبازان، رزمندگان و ایثارگران برای این کشور اسلامی آفریدید تا ابد بر تارک تاریخ خواهد درخشید.

وی اذعان کرد: پیامبر (ص) مأمور به حاکمیت ارزش های الهی بود و در مسیر آن آزارها و شکنجه های بسیاری کشید و هیچ وقت از هدف و مأموریت خود دست برنداشت و خودشان فرمودند هیچ پیامبری به اندازه من اذیت نشد، شما آزادگان عزیز نیز در همان مسیر و برای همان مأموریت گام برداشتید و با وجود شکنجه های بسیار دست از هدفتان برنداشتید.

نماینده مردم بوشهر گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: شما ثابت کردید که مؤمن به این راه هستید و به عنوان یک اسوه همان کاری را کردید که پیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گره گشایی از مشکلات آزادگان و ایثارگران استان بوشهر دنبال شود

گره گشایی از مشکلات آزادگان و ایثارگران استان بوشهر دنبال شود