مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آبان 1400 ساعت 13:152021-10-24اقتصادي

حوادث غیرمترقبه حوزه کشاورزی اصفهان را نشانه گرفته است/ ضرورت افزایش تعهدهای بیمه


مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: استان اصفهان به دلیل موقعیت خاص جغرافیایی همواره موردم هجوم حوادث غیرمترقبه در حوزه کشاورزی قرار می گیرد.

- منصور شیشه فروش امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به بیمه سال زراعی 1399 و 1400 در اصفهان اظهار داشت: یک میلیون و 170 هزار رأس دام در استان بیمه شدند که 30 درصد سطح را پوشش دادند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به اینکه 90 میلیون قطعه طیور معادل 60 درصد طیور در استان بیمه شدند، افزود: باغات 19 هزار و 280 هکتار معادل 30 درصد، زراعت 63 هزار هکتار معادل 30 درصد، ابنیه و سازه های گلخانه ای 510 هزار متر مربع، آبزیان 8 میلیون و 400 هزار قطعه بیمه شدند.

وی با بیان اینکه پیش بینی شده 70 میلیارد تومان غرامت به خسارت دیدگان در بخش بیمه کشاورزی پرداخت شود که تاکنون 11 میلیارد تومان پرداخت شده و مابقی هم در حال پیگیری است، گفت: در سال زراعی جدید باید تعرفه ها اعلام شود بنابراین از صندوق بیمه کشور درخواست کردیم که تعرفه ها را به استان اصفهان ابلاغ کند و مابقی اعتبار مورد نیاز برای پرداخت را به صندوق بیمه استان بدهند تا خسارت را پرداخت کنیم.

شیشه فروش با تأکید بر اینکه از کشاورزان، دامداران و باغداران و گلخانه داران درخواست داریم نسبت به بیمه محصولات خود اقدام کنند، عنوان ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حوادث غیرمترقبه حوزه کشاورزی اصفهان را نشانه گرفته است/ ضرورت افزایش تعهدهای بیمه

حوادث غیرمترقبه حوزه کشاورزی اصفهان را نشانه گرفته است/ ضرورت افزایش تعهدهای بیمه