مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آبان 1400 ساعت 07:202021-10-24پزشكي

70 درصد دانش آموزان آذربایجان شرقی دز اول واکسن کرونا را دریافت کردند


مدیر گروه پیشگیری از بیماری های واگیر دانشگاه علوم پزشکی تبریز با بیان این که 70 درصد دانش آموزان آذربایجان شرقی(12 تا 17 ساله ها) دز اول واکسن کرونای خود را دریافت کردند، - مدیر گروه پیشگیری از بیماری های واگیر دانشگاه علوم پزشکی 70 درصد دانش آموزان آذربایجان شرقی دز اول واکسن کرونا را دریافت کردند ایسنا/آذربایجان شرقی مدیر گروه پیشگیری از بیماری های واگیر دانشگاه علوم پزشکی تبریز با بیان این که 70 درصد دانش آموزان آذربایجان شرقی(12 تا 17 ساله ها) دز اول واکسن کرونای خود را دریافت کردند، گفت: اکنون 65 درصد کل جمعیت استان دز اول و 41 درصد نیز دز دوم را دریافت کرده اند.

دکتر سیمین خیاط زاده شنبه شب، یکم آبانماه، در گفت وگوی خبری، با اشاره به قرارگیری دو شهرستان استان در وضعیت قرمز، اظهار کرد: با این شرایط احتمال دارد که در شهرستان های دیگر نیز وضعیت شکننده ای وجود داشته باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: درست است که طی روزهای اخیر با کاهش بستری ها و موارد جدید ابتلا مواجه بودیم اما این روند به صورت آهسته و تدریجی بوده است.

وی با اشاره وضعیت قرمز جلفا، گفت: این شهرستان همواره یک منطقه مهمان پذیر بوده و تردد در روزهای تعطیل اخیر نیز در این شهرستان بالا بود و این امر می تواند یکی از دلایل وضعیت قرمز آن باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

70 درصد دانش آموزان آذربایجان شرقی دز اول واکسن کرونا را دریافت کردند

70 درصد دانش آموزان آذربایجان شرقی دز اول واکسن کرونا را دریافت کردند