مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آبان 1400 ساعت 07:102021-10-24دانش

حضور در کلاس های دانشگاه فقط با کارت واکسیناسیون ممکن است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علی خاکی صدیق درباره ممنوعیت ورود کارکنان، اساتید و دانشجویان واکسینه نشده به دانشگاه ها گفت: اساتید، - معاون آموزشی وزارت علوم اعلام کرد: دانشجویانی که واکسینه نشده اند، نمی توانند در دانشگاه حضور یافته و از کلاس درس به صورت حضوری استفاده کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علی خاکی صدیق درباره ممنوعیت ورود کارکنان، اساتید و دانشجویان واکسینه نشده به دانشگاه ها گفت: اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه ها فقط با ارائه کارت واکسن مجاز به ورود به دانشگاه خواهند بود و همه باید واکسینه شده باشند.

وی ادامه داد: دانشجویانی که واکسینه نشده باشند نمی توانند در دانشگاه حضور یافته و از کلاس درس به صورت حضوری استفاده کنند.

معاون آموزشی وزیر علوم درباره آخرین آمار واکسیناسیون اساتید و دانشجویان افزود: آمار واکسیناسیون دانشجویان و اساتید در حال جمع آوری است ولی هنوز این آمار تکمیل نشده است.

وی افزود: بر اساس آخرین آماری که از دانشگاه ها به دست آمده بالای 60 درصد دانشجویان و بالای 90 درصد اساتید واکسینه شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، سازمان استخدامی کشور به تمامی مجموعه ها ابلاغ کرده است که کارمندانی که واکسن نزده اند از اول آبان ماه سال 1400 حق حضور در محل کار را ندارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور در کلاس های دانشگاه فقط با کارت واکسیناسیون ممکن است

حضور در کلاس های دانشگاه فقط با کارت واکسیناسیون ممکن است