مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آبان 1400 ساعت 07:052021-10-24اجتماعي

بخشی از اقدامات کاهش آلودگی در اختیار اصفهان نیست


مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: بخشی از اقدامات در زمینه کاهش آلودگی هوای این کلانشهر در اختیار استان نیست و نیازمند توجه ویژه کشور به این خطه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر، برپایه آمار اداره کل حفاظت محیط زیست اصفهان، این کلانشهر ابتدای سال جاری تا پایان ماه مهر بدون یک روز هوای پاک، 144 روز قابل قبول و 73 روز ناسالم تجربه کرد.

این آمار درحالی است که شاخص هوای اصفهان براساس رصدهای روزانه و ساعتی در هشت ماه گذشته همواره در وضعیت ناسالم برای گروه های حساس و یا ناسالم برای عموم بوده است.

بنا به گفته بابک صادقیان رییس اداره امور آزمایشگاه های حفاظت محیطزیست استان تعداد روزهای ناسالم اصفهان از ابتدای سال تاکنون نسبت به مشابه سال 1399، 74 درصد افزایش یافته است.

در همین پیوند منصور شیشه فروش مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: شش ماهه ابتدایی امسال به علت شرایط کم بارشی که از مهر سال گذشته تا مهر امسال در یک سال زراعی حاکم بود، 40 درصد کاهش بارندگی داشتیم و این درحالی بود که بارندگی های پاییز، زمستان و بهار گذشته نیز تبدیل به روانآب نشد و در بسیاری از روزها دما بین 2 تا سه درجه سانتیگراد افزایش یافته بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخشی از اقدامات کاهش آلودگی در اختیار اصفهان نیست

بخشی از اقدامات کاهش آلودگی در اختیار اصفهان نیست