مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آبان 1400 ساعت 02:052021-10-23اقتصادي

این صندلی مدیر میدانی می خواهد/بی سر و سامانی قیمت مرغ معضل عادی در مازندران


یک معضل عادی در مازندران بی سر و سامانی قیمت های مرغ است که در هر فروشگاه و مغازه ای با نرخ های متفاوت به فروش می رود و پس از گذشت چندین ماه از نرخ مصوب، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری؛ رشد و توسعه پایدار کشاورزی یکی از شاخص ترین و مهمترین هدف های هر دولتی است که تحقق آن از طریق تحولات بنیادی همه جانبه در ساختار کشاورزی، مدیریت و بهره برداری مطلوب از منابع و امکانات، سازماندهی و هدایت سنجیده فعالیت ها در چارچوب برنامه ریزی علمی و منطقی امکان پذیر خواهد بود.

بر همین اساس بخش کشاورزی در تمام برنامه های توسعه کشور از اولویت ویژه ای برخوردار است و به عنوان محور و اساس توسعه اقتصادی کشور مورد توجه قرار گرفته است.

استان مازندران با توجه به آب و هوای معتدل و نیروی انسانی ماهر در بخش کشاورزی یکی از مناطق مستعد در زمینه تولید انواع محصولات کشاورزی است که نقش ویژه ای در امنیت غذایی کشور و ایجاد اشتغال دارد.

مازندران در عرصه کشاورزی در تولید هر نوع محصولی که صحبت کنیم سرآمد است و این ویژگی تنها با همت و پشتکار کشاورزان به دست آمد که از هیچ کوششی برای تامین امنیت غذایی دریغ نمی کنند اما کاش مدیران این بخش هم به اندازه این قشر از جامعه همت داشتند و خود را کارآمد نشان می دادند تا کشاورزان گلایه و شکایتی از بی مدیریتی مدیران نداشته باش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

این صندلی مدیر میدانی می خواهد/بی سر و سامانی قیمت مرغ معضل عادی در مازندران

این صندلی مدیر میدانی می خواهد/بی سر و سامانی قیمت مرغ معضل عادی در مازندران