مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 20:152021-10-23اقتصادي

برگزاری نمایشگاه ملی محصولات و کسب و کارهای خانگی در انزلی


معاون آموزشی سازمان جهاددانشگاهی استان گیلان از برگزاری نمایشگاه ملی محصولات و خدمات کسب و کارهای خانگی ذیل طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در منطقه آزاد انزلی خبر داد.

- ایسنا/گیلان معاون آموزشی سازمان جهاددانشگاهی استان گیلان از برگزاری نمایشگاه ملی محصولات و خدمات کسب و کارهای خانگی ذیل طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در منطقه آزاد انزلی خبر داد.

میرمسلم رهبر هاشمی در گفت وگو با ایسنا در تشریح جزییات این خبر اظهار کرد: جلسه ای با حضور دکتر محمدصادق بیجندی، معاون آموزش و کارآفرینی جهاددانشگاهی و احمد طاهری مدیرعامل هلدینگ هپی لند با موضوع همکاری و تعامل در برگزاری نمایشگاه ملی محصولات و خدمات کسب و کارهای خانگی ذیل طرح ملی توسعه مشاغل خانگی برگزار شد.

معاون آموزشی سازمان جهاددانشگاهی استان گیلان افزود: در این جلسه رایزنی و هم اندیشی لازم با محوریت فعالیت های کارآفرینی و اشتغال جهاددانشگاهی و طرح ملی توسعه مشاغل خانگی صورت گرفت.

وی خاطرنشان کرد: مقرر گردید، به منظور حمایت از مشاغل خانگی نمایشگاهی در مجموعه هپی مارت در منطقه آزاد انزلی به صورت یک کار مشترک با همراهی و همکاری همه سازمان ها و نهادها در آینده نزدیک در دستورکار قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نمایشگاه ملی محصولات و کسب و کارهای خانگی در انزلی

برگزاری نمایشگاه ملی محصولات و کسب و کارهای خانگی در انزلی