مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 16:452021-10-23اجتماعي

ترمیم و رنگ آمیزی المان لنج میدان دفاع مقدس


معاون سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری بندرعباس از بازسازی ترمیم و رنگ آمیزی المان لنج در میدان دفاع مقدس خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، هفته گذشته المان لنج میدان دفاع مقدس در ورودی شهر بندرعباس توسط افراد ناشناسی آتش زده شد.

حالا امروز بدون اطلاع از دلایل به آتش کشیدن این نماد و شناسایی و یا برخورد با عوامل آن، خبر از رنگ آمیزی و بازسازی این نماد آمده است.

پیمان عالی زاده با اشاره به اینکه المان ها نقش بسزایی در زیبایی معابر شهری دارند، گفت: المان لنج واقع در میدان ورودی شهر بندرعباس بازسازی ترمیم و رنگ آمیزی شده است.

وی اذعان کرد: المان لنج در هفته گذشته توسط افراد ناشناس و به صورت عمدی به آتش کشیده شده بود و قسمت های از لنج سوخته بود، درهمین راستا بازسازی ترمیم و رنگ آمیزی ان در دستور کار سازمان قرار گرفت.

معاون سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری بندرعباس با اشاره به اینکه بخش قابل توجهی از خدمات عمومی شهرداری توسط عده ای از افراد تخریب  شده و یا به سرقت می رود،تصریح کرد: اگر شهروندن شاهد آسیب زدن به المان های شهری بودند برای برخورد با فرد یا افراد مختلف با شماره مدیریت 137تماس بگیرند.

عالی زاده در پایان خاطرنشان کرد: جلوگیری از تخریب و حفظ اموال عمومی شهر بر عهده همه شهروندان بوده و مصداق ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترمیم و رنگ آمیزی المان لنج میدان دفاع مقدس

ترمیم و رنگ آمیزی المان لنج میدان دفاع مقدس