مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 16:202021-10-23اقتصادي

طبیعت بزودی به چرخه تولید بر می گردد


رییس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران گفت: شرکت طبیعت زرندیه که بخشی از فضای فیزیکی آن در پی آتش سوزی هفته گذشته از بین رفته بود بزودی به چرخه تولید بر می گردد.

- ایسنا/مرکزی رییس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران گفت: شرکت طبیعت زرندیه که بخشی از فضای فیزیکی آن در پی آتش سوزی هفته گذشته از بین رفته بود بزودی به چرخه تولید بر می گردد.

علی رسولیان شنبه اول مهرماه در حاشیه برگزاری جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان مرکزی در شهرستان زرندیه و با محوریت بررسی مشکلات شرکت طبیعت زرندیه در پی آتش سوزی هفته گذشته تشکیل شد در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: افزون بر 327 خودروی آتش نشانی در شرایط آتش سوزی و حریق در سراسر کشور کار اطفای حریق را انجام می دهند.

وی بیان کرد: بالغ بر 270 شهرک و ناحیه صنعتی در سراسر کشور مجهز به خودروی آتش نشانی و اطفای حریق هستند و در مواقع بحران و آتش سوزی در سریعترین زمان ممکن خدمات لازم را به واحدهای تولیدی و صنعتی ارائه می دهند و آموزش های لازم برای ارائه خدمات مطلوب در مواقع بحران و حوادث به صورت دقیق و جدی در دستور کار قرار دارد.

رسولیان، با تاکید بر اینکه خوشبختانه حوادث حوزه کار و تولید روند کاهشی به خود گرفته است، گفت: آمار حوادث و اتفاقا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طبیعت بزودی به چرخه تولید بر می گردد

طبیعت بزودی به چرخه تولید بر می گردد