مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 15:302021-10-23سياسي

رباط کریم و بهارستان در انتظار فرمانداران بومی


نماینده رباط کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی با بیان این که این منطقه از فرمانداران پروازی آسیب های بسیاری دیده است، گفت: رباط کریم و بهارستان در انتظار فرمانداران بومی است.

- اظهار داشت: با روی کار آمدن دولت آیت اله رییسی که سرباز مخلص نظام است، کارهای شایسته و بایسته ای در منطقه خودمان شاهد خواهیم بود، چراکه با کمک دولت اصولگرا، مجلس انقلابی و قوه قضاییه کارها به درستی و با سرعت پیش خواهد رفت.

وی افزود: قطعاً در روزهای آینده از فرمانداران بومی استفاده خواهیم کرد، از من نپذیرید تا فرمانداران غیربومی در بهارستان و رباط کریم مشغول کار شوند، منطقه آسیب های بسیاری از مدیران پروازی دیده است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه امام جمعه گلستان هم حمایت خود را از مدیران بومی اعلام کرده است، ما نیز به امام جمعه به عنوان محور توجه می کنیم و نمازجمعه را مرکز سیاست، دین و انقلاب می دانیم، به مدیران شهرستانی هم اعلام می داریم، در زمان جایگزین کردن نیرو به این موارد دقت بیشتری داشته باشند.

بر اساس این گزارش، استاندار تهران نیز روز جمعه و در حاشیه بازدید از واحدهای تولیدی شهریار درباره ملاک های انتخاب فرمانداران در جمع خبرنگاران گفته بود، انتخاب از بین گزینه ها در دست مطالعه است و افراد، از نظر میزان توان عملکرد و کارکرد بررسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رباط کریم و بهارستان در انتظار فرمانداران بومی

رباط کریم و بهارستان در انتظار فرمانداران بومی