مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 15:252021-10-23سياسي

پیام تبریک وزیر کشور به مناسبت روز ملی آمار و برنامه ریزی


وزیر کشور با صدور پیامی به مناسبت روز ملی آمار و برنامه ریزی، با تبریک این روز، خواستار توجه جدی بخش های بخش های ذیربط صف و ستاد وزارت کشور به این عرصه شد.

- وزیر کشور با صدور پیامی به مناسبت روز ملی آمار و برنامه ریزی، با تبریک این روز، خواستار توجه جدی بخش های بخش های ذیربط صف و ستاد وزارت کشور به این عرصه شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا_ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، متن کامل پیام دکتر احمد وحیدی بدین شرح است: آمار پایه و اساس همه برنامه ریزی هاست (مقام معظم رهبری) حرکت در مسیر توسعه متوازن، پایدار و عدالت محور جوامع انسانی، مستلزم برنامه ریزی های دقیق، جامع، هوشمند و پویا در شرایط مختلف است و از جمله الزامات اولیه و اساسی آن، در اختیار داشتن اطلاعات آماری و داده های دقیق، بهنگام و باکیفیت و در وحله بعد، برنامه ریزی هوشمندانه و در نهایت تصمیم سازی مبتنی بر این واقعیات است.

در عصر حاضر که تصمیم سازی های خرد و کلان، مبتنی بر تحلیل های آماری و استفاده از کلان داده (Big Data)، سامانه ها، فناوری های نوین و نرم افزارهای پردازش داده، با تکیه بر دانش و تجربه نیروهای انسانی متخصص و متعهد این حوزه است، باید تهیه آمارها و شاخص های کلیدی و ارزیابی کیفی آن ها و نیز تغذیه بانک های اطلاعاتی و آمارهای ثبتی و یکپارچه سازی و اتصال بانک ها به یک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام تبریک وزیر کشور به مناسبت روز ملی آمار و برنامه ریزی

پیام تبریک وزیر کشور به مناسبت روز ملی آمار و برنامه ریزی