مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 14:252021-10-23بين الملل

نهاد مرتبط با سازمان ملل: مردم یمن به تغذیه از برگ درختان روی آورده اند


پس از گزارش اخیر سخنگوی یونیسف در ارتباط با اوضاع بسیار بد یمن، «برنامه جهانی غذا» بزرگترین نهاد انسانی جهان در زمینه امنیت غذایی اعلام کرد که با تشدید بحران یمن، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، برنامه جهانی غذا شاخه کمک غذایی سازمان ملل متحد و بزرگترین نهاد انسانی جهان در زمینه امنیت غذایی و رفع گرسنگی از کمبود شدید مواد غذایی در حساب کاربری خود در شبکه توییتر اعلام کرد که با توجه به جنگ و فروپاشی اقتصاد در یمن هیچ نشانه ای مبنی بر کمرنگ شدن بحران این کشور وجود ندارد و این مسئله باعث شده که گرسنگی در این کشور چند برابر شود.

عربستان سعودی در رأس یک ائتلاف عربی و تحت حمایت آمریکا، از ششم فروردین 1394 با ادعای تلاش برای بازگرداندن رییس جمهور مستعفی یمن به قدرت اقدام به تجاوز نظامی به یمن و محاصره زمینی، هوایی و دریایی این کشور کرده است.

برنامه جهانی غذا در ادامه اعلام کرد که این مسئله باعث شده است که خانواده های یمنی برای زنده ماندن به کارهایی مانند خوردن برگ درختان روی بیاورند.

  ائلاف سعودی تاکنون با تجاوز نظامی به یمن هیچ یک اهدافش را محقق نکرده است.

در حالی که این اقدام با کشته و زخمی شدن ده ها هزار یمنی، آواره شدن میلیون ها نفر، به بار آمدن خرابی برای زیرساخت های این کشور و گسترش قحطی و گرسنگی و بیماری های و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نهاد مرتبط با سازمان ملل: مردم یمن به تغذیه از برگ درختان روی آورده اند

نهاد مرتبط با سازمان ملل: مردم یمن به تغذیه از برگ درختان روی آورده اند