مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 13:502021-10-23اقتصادي

رسولیان: 780 واحد راکد به چرخه تولید بازگشت/ 4 علت اصلی راکد شدن واحدها


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، علی رسولیان در مورد وضعیت واحد های تولیدی و صنعتی راکد، اظهار کرد: یکی از برنامه های جدی سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی و البته طبق تاکید دولت، - معاون وزیر صمت با اشاره به احیا و بازگشت 780 واحد راکد به چرخه تولید از ابتدای سال، گفت: مشکلات مدیریتی، تسهیلات بانکی، کمبود سرمایه در گردش و تامین مواداولیه از عوامل راکد شدن واحدهاست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، علی رسولیان در مورد وضعیت واحد های تولیدی و صنعتی راکد، اظهار کرد: یکی از برنامه های جدی سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی و البته طبق تاکید دولت، بحث احیای واحد های راکد و استفاده از حداکثر ظرفیت موجود واحد ها است.

در همین راستا کلینیک های کسب و کار را در نواحی و شهرک های صنعتی راه اندازی کردیم و از این طریق واحد های راکد و نیمه راکد شناسایی شدند.

رییس سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی با بیان اینکه 900 مشاور انتخاب شدند و واحد های راکد را شناسایی می کنند، افزود: از ابتدای امسال تاکنون بیش از 780 واحد راکد احیا شدند و به چرخه تولید بازگشتند.

بر اساس آمار تعداد واحد های راکد 10 درصد کاهش یافته و 12 درصد از اشتغالی که از دست رفته، کاهش یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسولیان: 780 واحد راکد به چرخه تولید بازگشت/ 4 علت اصلی راکد شدن واحدها

رسولیان: 780 واحد راکد به چرخه تولید بازگشت/ 4 علت اصلی راکد شدن واحدها