مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 13:402021-10-23سياسي

آغاز مطالعاتِ تبدیل شدن شهداد به شهرستان در هفته جاری


استاندار کرمان با تاکید برآنکه شهرستان کرمان قابلیت تبدیل شدن به سه شهرستان را دارد، اظهار کرد: مطالعات تبدیل شدن بخش شهداد به شهرستان را در دستور کار قرار داده و از هفته جاری کار را آغاز می کنیم.

- ایسنا/کرمان استاندار کرمان با تاکید برآنکه شهرستان کرمان قابلیت تبدیل شدن به سه شهرستان را دارد، اظهار کرد: مطالعات تبدیل شدن بخش شهداد به شهرستان را در دستور کار قرار داده و از هفته جاری کار را آغاز می کنیم.

علی زینی وند عصر امروز اول آبان ماه در جلسه شورای اسلامی شهداد با اشاره به تقسیمات کشوری گفت: شهرستان کرمان بسیار وسیع و خدمت رسانی به آن سخت است.

وی ادامه داد: به عنوان یک کارشناس معتقدم تاسیس حداقل دو شهرستان در حوزه شهرستان کرمانِ بزرگ شدنی و ضروری است.

استاندار کرمان بر لزوم رسیدن اجماع اجتماعی در زمینه تقسیمات مناطق تاکید کرد و افزود: اگر گلباف، اندوهجرد و شهداد با هم به توافق برسند که یک شهرستان شوند، این کار سریع قابل اجراست زیرا هم توجیه، هم ظرفیت و هم جمعیت لازم را دارد.

وی با تاکید برآنکه شهرستان کرمان قابلیت تبدیل شدن به سه شهرستان را دارد، اظهار کرد: مطالعات تبدیل شدن شهداد به شهرستان را در دستور کار قرار می دهیم و اگر گلباف با این موضوع موافقت نکرد، مطالعات تبدیل شدن اندوهجرد و شهداد به شهرستان را از همین ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز مطالعاتِ تبدیل شدن شهداد به شهرستان در هفته جاری

آغاز مطالعاتِ تبدیل شدن شهداد به شهرستان در هفته جاری