مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 12:252021-10-23اجتماعي

موکب داران در دهه آخر صفر ایمان را به نمایش گذاشتند


قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی گفت: موکب داران با حضور به موقع سبب شدند هیچ کمبودی در میزبانی از زائران پیاده مشاهده نشود و یکی از مظاهر ایمان را به نمایش گذاشتند.

- به گزارش، اظهار کرد: امسال نیز بسیاری از محبان سیدالشهدا (ع) نتوانستند همچون سال های گذشته زائر پیاده اربعین باشند.

وی به پیش بینی ورود زائران پیاده به مشهد مقدس اشاره کرد، ادامه داد: با توجه به زرد شدن وضعیت کرونایی مشهد و بالا رفتن آمار واکسیناسیون در کشور، پیش بینی شد جمعی از مردم برای شرکت در عزاداری های دهه پایانی صفر به مشهد سفر کنند.

قائم مقام تولید آستان قدس رضوی با اشاره به میزبانی مشهد مقدس از میلیون ها زائر و دلداده اهل بیت در دهه پایانی صفر، خاطرنشان کرد: طبیعی بود که امسال به جهت شرایط کرونایی، از حجم تشرف ها به مشهد مقدس کاسته شود اما آمادگی لازم برای میزانی از زائران علی بن موسی الرضا (ع) را حفظ کردیم.

وی افزود: گروه های مردمی در کنار آستان قدس رضوی پای کار خدمت به زائران پیاده حضرت رضا (ع) آمدند و با حضور به موقع و مدیریت صحیح، هیچ کمبودی در این میزبانی مشاهده نشد و یکی از مظاهر ایمان که خدمت به مردم است را به نمایش گذاشتند.

رحمتی بیان کرد: آستان قدس رضوی در کنار موکب های مردمی، موکب هایی را در چهار مسیر منتهی به شهر مشهد برپا و خدمات مورد نیاز زائرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موکب داران در دهه آخر صفر ایمان را به نمایش گذاشتند

موکب داران در دهه آخر صفر ایمان را به نمایش گذاشتند