مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 10:452021-10-23فناوري

«شبکه ملی اطلاعات» به معنای قطع ارتباط با اینترنت جهانی نیست


وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: هدف ایجاد «شبکه ملی اطلاعات»، ایجاد شبکه قدرتمند و پرظرفیت داخلی برای ارائه خدمات فضای مجازی در داخل کشور است.

- مشهد ـ وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: هدف ایجاد شبکه ملی اطلاعات ، ایجاد شبکه قدرتمند و پرظرفیت داخلی برای ارائه خدمات فضای مجازی در داخل کشور است.

به گزارش، عیسی زارع پور پیش از ظهر شنبه در بازدید از پارک ارتباطات و فناوری اطلاعات مشهد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در فضای مجازی از لحاظ پلتفرم ها و تولید محتوا مستقل نیستیم از این رو نیازمند عزمی هستیم تا با یاری استارتاپ ها، استقلال کشور در حوزه فضای مجازی تحقق یابد.

وی ادامه داد: می توان با ظرفیت داخلی موجود محتواهای فاخر و جذاب برای استفاده در فضای مجازی کشور تولید کرد و حتی از این طریق، فرهنگ غنی اسلامی - ایرانی را به دیگر کشورهای جهان معرفی کرد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به فعالیت پارک ارتباطات و فناوری اطلاعات مشهد، تصریح کرد: نیروهای متخصص و سختکوش در این مجموعه توانسته اند ظرفیت های زیادی ایجاد و یک مکان بلااستفاده را در این ساختمان به مجموعه ای پویا تبدیل کنند که لازم است چنین مجموعه هایی در کشور توسعه یابند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«شبکه ملی اطلاعات» به معنای قطع ارتباط با اینترنت جهانی نیست

«شبکه ملی اطلاعات» به معنای قطع ارتباط با اینترنت جهانی نیست