مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 10:352021-10-23اقتصادي

هزینه 31 میلیارد تومانی بیمه سلامت برای بیماران کرونایی در ایلام


مدیرکل بیمه سلامت استان ایلام از هزینه 31 میلیارد تومانی بیمه سلامت برای بیماران کرونایی در ایلام خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نورالدین رحیمی ظهر شنبه در نشست خبری اظهار کرد: در استان ایلام حدود 350 هزار نفر بیمه شده تحت پوشش بیمه سلامت قرار دارند.

وی با اشاره به اینکه سالانه در حدود 130 میلیارد تومان هزینه درمان و خرید خدمات سلامت برای بیمه شدگان می شود، افزود: صندوق های کارکنان دولت، روستاییان و عشایری، بیمه سلامت همگانی، کمیته امداد، بیمه اتباع بیگانه، بیمه اقشار از جمله گروه های تحت پوشش هستند.

رحیمی افزود: بیشترین جمعیت تحت پوشش را نیز عشایر و روستاییان تشکیل می دهند که در قالب نظام ارجاع پزشک خانواده خدمات دریافت می کنند.

مدیرکل بیمه سلامت استان ایلام عنوان کرد: 90 درصد هزینه های بستری در بخش دولتی و 70 درصد خدمات درمانی سرپایی هم پوشش داده و پرداخت می شود.

وی با اشاره به اینکه حدود هفت هزار پرونده بیمار سرپایی و بستری کامل در استان ایلام در بخش کرونا ثبت شده است، افزود: تا کنون حدود 31 میلیارد تومان هزینه بیماران کرونایی شده است.

رحیمی عنوان کرد: استان ایلام در بحث نسخه نویسی الکترونیک استان ایلام جزو استان های پیشرو است و تمامی زیرساخت های در استان برای حذف دفترچه های کاغذی فراهم شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزینه 31 میلیارد تومانی بیمه سلامت برای بیماران کرونایی در ایلام

هزینه 31 میلیارد تومانی بیمه سلامت برای بیماران کرونایی در ایلام