مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 10:302021-10-23ورزشي

سپاهان یک «محرم» می خواهد/ لزوم داشتن برنامه دوم


سپاهان در خط هافبک خود یک بازیکن طراح مثل محرم نویدکیا می خواهد.

- - گروه استان ها- سید ایلیا طاوسی: تیم فوتبال سپاهان در هفته اول رقابت های لیگ برتر موفق شد با دو گل مس رفسنجان تحت هدایت محمد ربیعی را شکست دهد، تیمی که در فصل گذشته لیگ موفق به کسب جایگاه تک رقمی در اولین حضور در لیگ برتر شده بود و در جام حذفی نیز با مرز شکست سپاهان در نقش جهان رفت.

اگر چه بازیکنان جدید سپاهان در این بازی به خوبی خودنمایی کردند اما عملکرد کلی تیم به دلیل ایجاد سه تغییر در ترکیب اصلی دچار اشکالاتی بود، همچنین چیدمان بازیکنان در بازی آغازین در طول بازی دچار تغییراتی شد، البته که هیچکدام از این تغییرات منجر به زوج سازی سجاد شهباززاده و شهریار مغانلو نشد.

برای بررسی بیشتر عملکرد تیم فوتبال سپاهان در هفته اول لیگ برتر به سراغ هوتن نگاری آنالیزور سابق تیم های سپاهان و ذوب آهن رفتیم که مشروح این گفت وگو را در ادامه می خوانید: سپاهان را در هفته اول لیگ چطور دیدید؟ کلاً هفته های اول و شروع لیگ سخت است، برای هر تیم چه بخواهد سپاهان یا مس رفسنجان باشد این مقطع سخت است، به نظرم سپاهان خیلی خوب و هوشمندانه شروع کرد، اول اینکه محرم (نویدکیا) خیلی هوشمندانه جلو رفت و با چینش بازی فصل قبل به زمین رفت و تنها سه بازیکن نسبت به ترکیب فصل گذشته تغییر کردند، محم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سپاهان یک «محرم» می خواهد/ لزوم داشتن برنامه دوم

سپاهان یک «محرم» می خواهد/ لزوم داشتن برنامه دوم