مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 10:102021-10-23ورزشي

13 گل در برهوت مستطیل سبز؛ آمار افتضاح در هفته اول لیگ برتر فوتبال ایران!


لیگ برتر ایران در حالی بیست و یکمین دوره خود را آغاز کرد که شروع بسیار ضعیفی در گلزنی داشت و یک آمار عجیب را از خود در مقایسه با مسابقات باشگاهی در اقصی نقاط جهان ثبت کرد! - گروه ورزشی جی پلاس؛ لیگ برتر فوتبال ایران از هفته گذشته آغاز شد و 16 تیم در بالاترین سطح مسابقات باشگاهی ایران به رقابت پرداخت که بعد از برگزاری هشت دیدار در هفته اول مسابقات، 13 توپ از روی خط دروازه ها عبور کرد تا یکی از ضعیف ترین و کم گل ترین لیگ های جهان آغاز شود.

به طور کلی فوتبال باشگاهی ایران پرگل نیست اما این آمار حاکی از خالی شدن تیم ها در خط حمله و تمرکز بیشتر روی مسائل تدافعی دارد و در نتیجه بازی ها از جذابیت و کیفیت بالایی برخوردار نیستند.

البته مشکلی کنونی به علت وضعیت تدافعی سازمان یافته و مناسب تیم های ایرانی نمی تواند باشد چرا که در حال حاضر پاشنه آشیل تیم ملی ایران در همین بخش قرار دارد که در سال های گذشته بازیکنان جوان و مستعدی به تیم ملی راه پیدا نکرده اند.

خشکسالی شدید فوتبال ایران یا به اصطلاح دیگر، خاموشی توپ خانه تیم های لیگ برتری در شرایطی است که هفته نخست اکثر لیگ های فوتبال جهان از نظر تعداد گل در شرایط بسیار بهتری نسبت به لیگ برتر ایران است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

13 گل در برهوت مستطیل سبز؛ آمار افتضاح در هفته اول لیگ برتر فوتبال ایران!

13 گل در برهوت مستطیل سبز؛ آمار افتضاح در هفته اول لیگ برتر فوتبال ایران!