مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 09:302021-10-23اجتماعي

پیش بینی بارش پراکنده باران در زنجان


کارشناس پیش بینی هوای اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: از بعد از ظهر امروز احتمال بارش های پراکنده باران برای برخی مناطق استان وجود دارد.

- ایسنا/زنجان کارشناس پیش بینی هوای اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: از بعد از ظهر امروز احتمال بارش های پراکنده باران برای برخی مناطق استان وجود دارد.

حسین سلطانی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: دمای فعلی هوای شهر زنجان 8 درجه سانتی گراد بالای صفر است که نسبت به روز گذشته در همین ساعت 3 درجه سانتی گراد افزایش نشان می دهد.

وی افزود: امروز صبح، آسمان زنجان صاف و در ساعات بعد از ظهر با افزایش ابر، وزش باد و احتمال بارش های پراکنده باران همراه خواهد شد و طرف شب نیز بارندگی های پراکنده به صورت خفیف و محلی برای برخی نقاط استان پیش بینی می شود.

این مسئول ادامه داد: از روز سه شنبه تا پایان هفته جاری شاهد افت دما در سطح این استان خواهیم بود و بر اساس پیش بینی های صورت گرفته، کاهش دما می تواند بین 5 تا 7 درجه سانتی گراد باشد.

کارشناس پیش بینی هوای اداره کل هواشناسی استان زنجان تصریح کرد: در 24 ساعت گذشته گرماب از توابع شهرستان خدابنده با میزان دمای منفی 2 درجه سانتی گراد و چورزق در طارم نیز با دمای 25 درجه سانتی گراد به ترتیب سردترین و گرم ترین نقاط این استان گزارش شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی بارش پراکنده باران در زنجان

پیش بینی بارش پراکنده باران در زنجان