مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 مهر 1400 ساعت 21:302021-10-22ورزشي

فارس جلودار کسب مدال مسابقات دوی صحرانوردی کشور


رقابت 250 دونده مرد و زن ایران در مسابقات دوی صحرانوردی جایزه بزرگ پولادکف سپیدان با معرفی برترین نفرات به پایان رسید و ورزشکاران فارس بیشترین عناوین قهرمانی را کسب کردند.

- ایسنا/فارس رقابت 250 دونده مرد و زن ایران در مسابقات دوی صحرانوردی جایزه بزرگ پولادکف سپیدان با معرفی برترین نفرات به پایان رسید و ورزشکاران فارس بیشترین عناوین قهرمانی را کسب کردند.

سرپرست اجرای مسابقات دوی صحرانوردی ایران جمعه 30 مهرماه در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری این دوره از مسابقات در ارتفاعات پولادکف سپیدان با حضور دونده های مطرح کوهستان، بیان کرد: شاهد استقبال کم نظیر دوومیدانی کاران سراسر ایران را در این رقابت ها بودیم.

علی فرزامی گفت: خوشحال هستیم که در ایام کرونا که مردم را از ورزش دور کرده است، توانستیم این میزبانی را با شعار بازگشت به زندگی و با هدف افزایش روحیه ورزشکاران، هموطنان و هم استانی ها به انجام برسانیم.

او افزود: همکاری رسانه های فارس، اداره کل ورزش و جوانان استان، اداره ورزش وجوانان سپیدان، فدراسیون دو و میدانی، هیات دو و میدانی فارس و هیات دو و میدانی سپیدان، اداره کل میراث فرهنگی، فارس و مدیر هواپیمایی ترکیش ایرلاین در جنوب کشور سبب شد این مسابقات به نحو شایسته ای به پایان برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس جلودار کسب مدال مسابقات دوی صحرانوردی کشور

فارس جلودار کسب مدال مسابقات دوی صحرانوردی کشور