مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 مهر 1400 ساعت 18:202021-10-22سياسي

فوریت استقرار ادارات دولتی در شهرستان اصلاندوز


اصلاندوز_امام جمعه شهرستان اصلاندوز با انتقاد از نحوه استقرار ادارات در این شهرستان خواستار استقرار ادارت به صورت کامل در اصلاندوز شد.

- ، حجت السلام عظیم اسدزاده عصر جمعه در جلسه شورای اداری شهرستان اصلاندوز با بیان اینکه باید شهرستان اصلاندوز توجه شود اظهار کرد: با توجه به ظرفیت های این شهرستان و به دلیل اینکه اصلاندوز شهرستان جدیدالتاسیس می باشد باید مورد توجه بیشتر قرار بگیرد.

امام جمعه شهرستان اصلاندوز خواستار استقرار ادارات فرهنگی در این شهرستان شد و افزود: در خصوص تقویت فرهنگ منطقه و رفع مشکلات و مسائل فرهنگی، باید ادارت فرهنگی بویژه اداره تبلیغات اسلامی در شهرستان مستقر شود.

رییس شورای فرهنگ و عمومی شهرستان اصلاندوز با انتقاد از مسئولان در رابطه با نبود خانه عالم بیان کرد: نبود خانه عالم یکی دیگر از مشکلات شهرستان اصلاندوز مغان است که جای خالی آن مورد توجه قرار گرفته و باید برای رفع آن تلاش شود.

اسدزاده خاطر نشان کرد: قطعی مکرر آب در قشلاقات و روستاها نیازمند توجه مسئولان است و باید مورد پیگیری قرار گیرد و انتظار داریم نماینده مخصوص رییس جمهور پیگیری های لازم را انجام دهند.

امام جمعه اصلاندوز با بیان اینکه ادارت دولتی باید هر چه سریع تر در این شهرستان مستقر شوند گفت: نبود بیمارستان و عدم توجه به بحث سلامت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فوریت استقرار ادارات دولتی در شهرستان اصلاندوز

فوریت استقرار ادارات دولتی در شهرستان اصلاندوز