مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 مهر 1400 ساعت 17:452021-10-22اقتصادي

تکمیل سد گیوی خلخال نیازمند 200 میلیارد تومان اعتبار


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل گفت: تکمیل سد گیوی نیازمند تزریق 200 میلیارد تومان اعتبار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، داود شایقی عصر جمعه در جلسه شورای اداری شهرستان کوثر اظهار کرد: طرح گیوی متشکل از سد گیوی، سامانه خط انتقال و شبکه آن از سال 84 شروع شده و در سال 96 به اتمام رسیده که کارهای تکمیلی آن بعد از گذشت 4 سال نیازمند تخصیص 200 میلیارد تومان اعتبار است.

وی با اشاره به اهمیت اقتصادی و معیشتی سد گیوی تصریح کرد: پایاب این سد در صورت بهره برداری 3 هزار هکتار از اراضی مردم منطقه را پوشش می دهد که نقش بسزایی در درآمد سرانه مردم شهرستان و بهبود معیشت آنان خواهد داشت.

رییس سازمان برنامه و بودجه استان افزود: از محل ماده 56 برای این سد 226 میلیارد تومان اعتبار تأمین شده است که از این میزان 80 میلیارد تومان پرداخت شده و امیدوارم با پرداخت مابقی این اعتبار شاهد پیشرفت این پروژه بسیار مهم در این منطقه باشیم.

شایقی بیان کرد: در حال حاضر 100 میلیارد تومان برای تملک اراضی و 100 میلیارد تومان نیز با توجه به افزایش قیمت فلزات و فولاد برای جابجایی دکل های فشار قوی و سایر امورات مورد نیاز است.

وی با اشاره به تورم قیمت ها گفت: یک زمانی هزینه این پروژه 212 میلیارد تومان برآورد می شد اما با گذشت سال ها در حال حاضر 710 میلیارد تومان است که ام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل سد گیوی خلخال نیازمند 200 میلیارد تومان اعتبار

تکمیل سد گیوی خلخال نیازمند 200 میلیارد تومان اعتبار