مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 مهر 1400 ساعت 09:352021-10-22سياسي

امام جمعه جیرفت: مسؤولان چرخه تکرار مشکلات کشاورزی جنوب کرمان را متوقف کنند


کشاورزان جیرفت و جنوب هرساله با چرخه ای از مشکلات تکراری مواجه اند که مسؤولان ارشد استانی و ملی باید از آن جلوگیری کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از جیرفت، حجت الاسلام میثم تارم ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته جیرفت اظهار داشت: کشاورزان جیرفت و جنوب هرساله با چرخه ای از مشکلات تکراری مواجه اند که مسؤولان ارشد استانی و ملی باید از آن جلوگیری کنند.

امام جمعه جیرفت افزود: ایجاد صنایع تبدیلی محصولات پیاز، سیب زمینی و گوجه می تواند بخش قابل توجهی از زیان کشاورزان را مهار کند.

وی با قدردانی از رفع مشکل پل دوم هلیل، تصریح کرد: نظارت و پایش زیرساخت ها باید همواره در دستور کار باشد و با اصلاح به هنگام نواقص از بروز مشکلات مشابه جلوگیری شود.

حجت الاسلام تارم ادامه داد: همت سپاه برای آبرسانی به تعدادی از روستاها با شایسته تقدیر است؛ اما از روستاها که بگذریم، مردم در خود شهر جیرفت و حاشیه آن همچون خالق آباد نیز با مشکل مواجه اند و مسؤولان باید با اقدام جهادی آب مورد نیاز را تامین کنند امام جمعه جیرفت بیان کرد: خنثی سازی تحریم ها باید یکی از اولویت های دولت باشد و یکی از راهکارهای آن، عدم اعتماد به دشمن و تکیه کردن بر توان ملی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه جیرفت: مسؤولان چرخه تکرار مشکلات کشاورزی جنوب کرمان را متوقف کنند

امام جمعه جیرفت: مسؤولان چرخه تکرار مشکلات کشاورزی جنوب کرمان را متوقف کنند