مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 مهر 1400 ساعت 09:252021-10-22سياسي

خطیب جمعه تهران: حضور روسای قوا در میان مردم موافق سیره نبوی و علوی است


جریان حضور روسای قوا در میان مردم، بسیار پسندیده و موافق موازین سیره نبوی و علوی در مدیریت و خواست عمومی مردم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، حجت الاسلام محمدجواد حاج علی اکبری خطیب نماز جمعه این هفته تهران که پس از 20 ماه تعطیلی به علت شیوع بیماری کرونا برگزار شد، در خطبه های نماز اظهار داشت: رژیم صهیونیستی در این مدت گذشته تجربه هزیمت در جریان سیف القدس را داشت و اخیرا ناتوی عربی در جریان تجاوز به یمن قهرمان شکست خورده و 7 سال جریان مقاومت یمن ادامه دارد.

* آخرین حلقه شکست زنجیره ای استکبار جهانی در افغانستان بود * وی با تأکید بر اینکه آخرین حلقه شکست زنجیره ای و افغانستان که نمازگزاران را مظلومان به شهادت رساندند که ادامه جریان استکبار به وسیله دانش پلید است.

حجت الاسلام حاج علی اکبری در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه تهران گفت: جریان حضور مردمی روسای قوا و بدنه سه قوه مقننه، مجریه و قضاییه بسیار پسندیده و موافق موازین سیره علوی و نبوی در مدیریت و موافق تاکیدات امامین انقلاب و خواست عمومی مردم است.

  وی ادامه داد: این حضور مسئولان در بین مردم امیدبخش، محبت بخش و تسهیل کننده است و  ستاد و صف را به هم نزدیک می کند و برای مسئولان هم البته  وقتی بین مردم نیایند و نفس گرم  محبت مردم را دریافت می کنند روحی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خطیب جمعه تهران: حضور روسای قوا در میان مردم موافق سیره نبوی و علوی است

خطیب جمعه تهران: حضور روسای قوا در میان مردم موافق سیره نبوی و علوی است