مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 مهر 1400 ساعت 09:152021-10-22سياسي

مدارس نیمه کاره حوزه علمیه در شأن همدان نیست


در استان همدان برخی ساختمان های مدارس حوزه علمیه نزدیک به ده سال نیمه کاره مانده است.

- ، آیت الله حبیب الله شعبانی در مراسم بزرگداشت و تقدیر از فعالان و خیرین حوزه علمیه استان، با اشاره به روایتی از امام صادق (ع) در رابطه با برخورد مردم با همنوعان خود، اظهار داشت: زمانی که جمعی از اصحاب، از توجه بازاریان نسبت به نماز و روزه سخن می گفتند، امام صادق (ع) در رابطه با میزان توجه آنها به حال یکدیگر پرس و جو کردند که جواب آنها منفی بود.

امام جمعه همدان با بیان اینکه شیطان از انسان کافر بخشنده، بیشتر از مؤمن بخیل واهمه دارد، مطرح کرد: مؤمن بخیل مریضی دارد که باعث می شود تا به جهنم برود و به همین دلیل است که شیطان نسبت به آنها نگرانی ندارد.

وی با بیان اینکه در استان همدان برخی ساختمان های مدارس حوزه علمیه نزدیک به ده سال نیمه کاره مانده است، مطرح کرد: وضعیت فعلی مدارس علمیه استان در شأن همدان، به عنوان دارالمومنین و دارالمجاهدین نیست.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با اشاره به اینکه بازاریان همدان از قدیم الایام اهل خیر بودند، خاطر نشان کرد: در دیداری که به محضر حضرت آیت الله جوادی آملی رسیدیم، ایشان فرمودند همه باید خوب باشند، اما همدان متفاوت است و وظیفه آنها است که خوب تر باشند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدارس نیمه کاره حوزه علمیه در شأن همدان نیست

مدارس نیمه کاره حوزه علمیه در شأن همدان نیست