مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 مهر 1400 ساعت 09:052021-10-22سياسي

سازمان بنادر عضو شورای بین المللی هیدروگرافی شد


مدیرکل ایمنی و حفاظت دریایی سازمان بنادر و دریانوردی گفت: جمهوری اسلامی ایران در جایگاه 30 کشور عضو اصلی شورای سازمان بین المللی هیدروگرافی تا سال 2023 ابقاء شد.

- به نقل از سازمان بنادر و دریانوردی، نادر پسنده با اشاره به پنجمین اجلاس بین المللی شورای سازمان بین المللی هیدروگرافی IHO، اظهار داشت: ابقای ایران به عنوان عضو اصلی شورای IHO و تقدیر از ایران بابت تولید یکصد نقشه الکترونیکی دریانوردی بین المللی از جمله موارد مهم این اجلاس برای کشور بود.

وی ادامه: پنجمین اجلاس شورای سازمان بین المللی هیدروگرافی IHO از تاریخ 27 الی 29 مهر 1400 به مدت سه روز و به صورت مجازی با حضوری فیزیکی هیأت رییسه در مقر آن سازمان در کشور پادشاهی موناکو و حضور مجازی 110 نفر از نمایندگان کشورهای عضو، اعضا شورا و ناظرین برگزار شد.

مدیرکل ایمنی و حفاظت دریایی سازمان بنادر و دریانوردی با بیان اینکه در اجلاس مربوطه سیاست های کلان سازمان بین المللی هیدروگرافی IHO و برنامه کاری و بودجه سه ساله این سازمان تا سال 2023 بررسی و تصویب شد، عنوان کرد: در عین حال با توجه به گزارش سایت قطره و به نقل ازارائه شده توسط نماینده جمهوری اسلامی ایران در شورای سیاستگذاری سازمان بین المللی هیدروگرافی مبنی بر تولید و انتشار بین المللی 100 سلول چارت الکترونیکی دریانوردی بین المللی از طریق کمیته ملی هی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان بنادر عضو شورای بین المللی هیدروگرافی شد

سازمان بنادر عضو شورای بین المللی هیدروگرافی شد